עגיל ללא חור – באמת יש דבר כזה!

אין דבר שאנחנו יותר אוהבות מאשר עגילים. אפשר להתאים אותם לכל בגד ולכל אירוע שאנחנו רוצות! הבעיה היחידה היא שלא לכולן עושים חורים באוזניים בגיל צעיר ולפעמים אנחנו קצת מפחדות או בוחרות מכל מיני סיבות לא לעשות חורים באוזניים.

בדיוק בשביל זה הבאנו לכן את הטרנד המהמם בעולם העגילים – עגילים ללא חורים באוזניים! או בשמם הנוסף, עגילי קליפס. הפופולאריות של עגילים אלה גוברת כל יום והיתרון הוא שלא צריך לעשות חורים/פירסינג בכלל!

סיבה זו הופכת את העגיל ללא חור לנחשק במיוחד גם אצל בנות שאין להן חורים בכלל, וגם אצל בנות שיש להן חור עם עגיל ופשוט רוצות לגוון ולשים עגיל נוסף ללא צורך בניקוב חור נוסף באוזן.

חוץ מזה, עגיל ללא חור חוסך המון כאב, הוא גם במילה אחת – מגניב 🙂

סוגי העגילים ללא חור המהממים שלנו!

 

עגיל הליקס ללא חור

אחד מסוגי העגילים הפופולאריים ביותר כיום הוא ההליקס. לכן, דאגנו לכן גם בגזרה הזו והבאנו לכן את עגיל ההליקס ללא החור שלנו! לא רק שהוא לא דורש ממך חור באוזן. הוא גם מהמם!!!

שאלות ותשובות

בכלל לא! עגילי הקליפס מתלבשים על האוזן ללא כאב בכלל! לעומת עגילים רגילים שמצריכים מחטים כדי לעשות את הנקב בתנוך האוזן, עגילי הקליפס שלנו לא דורשים שום הכנה מוקדמת. פשוט מחליטים היכן לענוד אותם וזה הכל!

במידה ולא תפעילו לחץ ישיר על העגיל, אין סיכוי גדול שהוא יפול לכן. העגיל מתלבש על תנוך האוזן או על החלק העליון בעזרת לחץ מינורי ובהתאמה מלאה למבנה האוזן. לכן הסיכוי שהעגיל יפול לך לאחר סגירה הוא אפסי.

איפה שרק תרצי! העגיל יכול להיות בכל מקום על האוזן שתרצי. או על התנוך בתור הליקס.


5/5 (1 Review)

One thought on “עגיל ללא חור – באמת יש דבר כזה!

  1. נטשה אומר:

    עקב חתך באוזן לא יכולתי לשים עגיל שדרוש לו חור כי הוא נפל. בספקנות רבה בדקתי עגילי קליפס וגיליתי עגילים יפהפיים ונוחים. ממליצה לכל מי שחוששת מניקוב התנוך. או פשוט רוצה עגילים יפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן