תכשיטי רוז גולד

צבע הרוז גולד כבש את העולם בסערה. כיום תוכלו לראות את הצבע בשימוש לא רק של גאדג'טים, מוצרי אלקטרוניקה, כלי בית ואיפור, תוכלו למצוא אותו גם בתכשיטים! צבע הרוז גולד נראה כל כך נפלא על כל גווני העור ומשדר(בין היתר) יוקרה ונוחות, כך שכיום תוכלו לראות גם גברים וגם נשים עונדים תכשיטים ואביזרים בצבע רוז גולד.

האם ידעתם שתכשיטי רוז גולד זכו לפופולריות לראשונה בשנות העשרים של המאה הקודמת? ומה שעוד יותר מפתיע הוא כי רוז גולד הופיע לראשונה אף במאה ה -19! אז איך הכל התחיל ולמה דווקא הצבע הזה חזר להיות כל כך פופולארי גם בימינו? 

ההיסטוריה של רוז גולד בתכשיטים

הרוז גולד התחיל את דרכו ברוסיה הקיסרית מהמאה ה -19. קרל פברגה, תכשיטן ידוע של הצארים, ערבב זהב צהוב ונחושת יחד ליצירת צבע בגוון סומק, שהיה ידוע בכינויו "זהב רוסי". הוא השתמש בתערובת סגסוגות זו באחת היצירות המפורסמות שלו – ביצי פברג'ה. וככל שמתכת זהב ורודה יקרה זו הפכה פופולרית בקרב תכשיטנים ברחבי העולם,ושמה הוא "רוז גולד – או זהב ורוד".

בסוף שנות העשרים של המאה העשרים, קרטייה עודדו את הטרנד והפכו את הרוז גולד לפופולארי במיוחד. הם עשו זאת עם טבעת מדגם טריניטי, לטבעת זו היו שלושה רצועות שזורות בזהב לבן, צהוב וזהב ורוד. יתרה מכך, ז'אן קוקטו, סופר ויוצר קולנוע צרפתי, הפופולרי גם הוא ענד תכשיטי רוז גולד בתכשיטים שהוא ענד – 2 טבעות טריניטי על הזרת.

 

קולקציית תכשיטי הרוז גולד

אז איך רוז גולד נוצר?

הסוד להכנת תכשיטי רוז גולד המכונים גם "זהב ורוד" הוא נחושת. מערבבים זהב עם מתכות אחרות כדי לדאוג לעמידות שלו ושלא יהיה רך מידי – זהב בפני עצמו לא מתאים לתכשיט ולכן מערבבים אותו עם מתכות עמידות יותר שהופכות את התערובת לתכשיט שהצבע הדומיננטי בו הוא הזהב אבל מעורב עם מתכות נוספות – במיוחד כשמדובר על זהב 24 קראט, שהוא לפחות 99% זהב. ברגע שמערבבים נחושת וזהב יחד תקבלו את הצבע רוז גולד.

מה שחשוב כאן הוא כמובן היחס שבין הנחושת לזהב, רוז גולד יכול להופיע בוורוד רך או אדום עמוק. ככל שכמות הנחושת גבוהה יותר, צבע הזהב יהפוך לאדום עמוק יותר. היסודות של זהב ורוד אמיתי הם כ 22.5% נחושת, 75% זהב ואחוז קטן של כסף. הנחושת כהה, ולכן ערבוב עם מעט כסף עוזר להבהיר את צבע הנחושת.

מה הופך את תכשיטי הרוז גולד לפופולריים במיוחד כיום?

עכשיו שאתם כבר מבינים כיצד תכשיטי הרוז גולד מקבלים את הצבע, בטח אתם שואלים את עצמכם מדוע הם כל כך פופולאריים כיום? זה משום שזהו צבע שהוא אינו צעקני או נפוץ כמו זהב הוא עדין יותר ומשדר את האלגנטיות שרובנו מחפשות כיום. כמו כן, הרוז גולד מתאים למגוון רחב של לוקים ומתאים לכל עונות השנה.

בנוסף, תכשיטי הרוז גולד הם נדירים יותר מאשר זהב או כסף, מה שהופך אותם לנחשקים עוד יותר. יחד עם זאת המחיר שלהם זהה לתכשיטי הכסף.

סיבות נוספות לפופולריות של תכשיטי הרוז גולד הן:

  • רומנטי, מודרני ומפתיע
  • יש להם ניצוץ קצת שונה
  • צבע מאוד טרנדי ואופנתי
  • הוא מייצג נשיות
  • תכשיטים שמשדרים חום ומזמינים
  • משדרים יוקרה ונוחות
  • משדרים רוך וחמלה
  • צבע מרגיע ושליו
  • נראה טוב על כל גווני וסוגי העור

היכן ניתן לרכוש תכשיטי זהב ורוד?

אצלנו בזיפ זיפ תכשיטים. אנו מספקים מגוון רחב של תכשיטי רוז גולד. החל מטבעות, שרשראות, צמידים, עגילים ואפילו שעוני רוז גולד! אם את רוצה לרכוש לעצמך תכשיט או שעון רוז גולד את יכול לפנות אלינו ולהתרשם מהמגוון הענק של התכשיטים.

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן