שרשראות אות – הטרנד שממשיך להפתיע

כשאנחנו רוצים לרכוש מתנה למישהו אהוב או לעצמנו, עומדות בפנינו המון אפשרויות שונות, במיוחד כשאתן רוצות להעניק לעצמכן או לאהוב/ה תכשיטים. לכן, אחת המתנות הכי מגניבות ושיקיות שכל אחת ממש תשמח לקבל הוא שרשרת אות עם האות של השם הפרטי, או שם משפחה או גם וגם :).

שרשרת עם אות 

שרשראות אות מגיעות במגוון רחב של מתכות לדוגמא כסף, סטיינלס סטיל, ציפויי זהב ובמגוון אבנים ועיטורים. כמובן שגם חשוב מאוד להתייחס לגדלים של התליון. שרשראות אלה מגיעות במגוון רחב של גדלים. אז איזה גודל של תליון הכי מתאים עבורך או למישהי שאת רוצה להעניק לה מתנה? זה מאוד תלוי בסגנון שהיא אוהבת לענוד. 

סוגי שרשראות אות פופולריים כיום: 

שרשרת אות גדולה

שרשרת אות שהיא עם תליון גדול הפכה להיות מאוד פופולרית כיום. ניתן לראות בחורות במגוון גילאים עם שרשראות אות שהן הרבה יותר גדולות ומסיביות. זה משום שהאופנה כיום משדרת יותר STREET WEAR ומאפשר לנו לשלב תכשיטים גדולים ומסיביים עם מגוון רחב של בגדים.

שרשרת אות משובצת

אם בעבר היינו רואים בעיקר שרשראות עם אות שהן חלקות עשויות ממתכת כגון זהב או כסף חלקים. כיום ניתן לראות שהרבה יותר אופנתי לענוד שרשראות משובצות עם מגוון זרקונים ואבנים. זה משום שהשרשראות החלקות יותר קלאסיות אשר מתאימות יותר לסגנון אופנה ספציפי ועדין.

שרשרת כסף עם אות

כסף 925 היא המתכת המועדפת כיום בכל עולם התכשיטים. אז גם כשמדובר על שרשראות אות, כמובן שרוב הבנות מעדיפות שהם יהיו עשויות כסף 925 שהיא איכותית ונשמרת לאורך זמן רב. כיום תוכלו למצוא בזיפ זיפ תכשיטים שרשראות מכסף 925 במחירים אטרקטיביים במיוחד בכדי לספק לך איכות במחירים מעולים!

אין ספק שכיום המתנה המושלמת לכל אחת הוא שרשרת אות. תוכלו לראות יותר ויותר נשים אשר עונדות אותם בכל מקום. אנו בזיפ זיפ תכשיטים מציעים מגוון רחב של שרשראות איכותיות שישלימו לך את הלוק!

0/5 (0 Reviews)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן