שעוני נשים 2022

זיפ זיפ תכשיטים מציגים את קטלוג השעונים הטרנדיים ביותר לשנת 2022 ומציגים לכן את השעונים היפים ביותר עם הסגירות המגניבות ביותר שיוכלו להתאים לכל אירוע וליום יום. השעונים שבחרנו נבדקו בקפידה עבורכם ויספקו לכן את המראה המנצח לכל הופעה שתלבשו.

זה לא משנה מה הסגנון שאת לובשת, לנו יש שעון עבורך. אם תעדיפי סגנון קלאסי, תוכלי לבחור את קולקציית הזהב/הרוז גולד שלנו או את שעוני הכסף המדהימים שלנו.
אם את רוצה ללכת על המראה הספורטיבי, גם בתחום הזה זיפ זיפ תכשיטים מספקים את המראה המושלם שישלים לך את המראה ותהפוך אותו למושלם.

 

שעון מגנט "מייסי" סטיינלס סטייל רוז גולד

סרטון הדגמה לסגירת המגנט

קולקציית שעוני המגנט לנשים

על שעוני נשים עם סגירת מגנט כבר שמעתם? לראשונה בישראל, הבאנו לכן את הטרנד החם ביותר בעולם השעונים – שעוני המגנט. אז מה זה אומר בעצם? שעונים מסורתיים מגיעים בדר"כ עם סגירה רגילה של חורים אשר נתפסים עם מוט ברזל מעוקל ובכך הם בעצם נסגרים על היד. שעוני המגנט הם פטנט המאפשר סגירה מגנטית של הרצועה. זה אפשרי משום שגם הרצועה מצופה בצבע מגנטי ובקצה הסוגר של השעון תמצאו מגנט נוסף שבעצם מאפשר לקסם לקרות.

שעוני נשים

מתאים לכל גודל יד

שעוני סגירת המגנט של זיפ זיפ תכשיטים מאפשרים התאמה לכל גודל יד ובכך תוכלי להיות בטוחה שהשעון מתאים לך במידה בדיוק כמו כפפה! לא עוד התעסקות עם חורים על הרצועה והרס הרצועה. רצועת מגנט מאפשרת התאמה מלאה ומדויקת של השעון על הזרוע. זאת כדי לספק התאמה מדוייקת של השעון לכל אחת ואחת מכן.

הצבעים החמים ביותר ל2022

אנחנו יודעים כמה אתן אוהבות את הצבע החם ביותר כיום – אנו מתכוונים כמובן לרוז-גולד. משום כך הכנו עבורכן את שעוני המגנט הפופולאריים בצבעים הטרנדיים ביותר – רוז גולד, שחור, כסף וזהב. הצבעים שיהפכו כל הופעה למשודרגת.

צבעי השעונים הנפוצים שלנו

  • שעוני סטיינלס סטיל בציפוי רוז גולד
  • שעוני סטיינלס סטיל בציפוי שחור
  • שעוני סטיינלס סטיל בציפוי כסף
  • שעוני סטיינלס סטיל בציפוי זהב

התאמה מלאה ללוק שלך

לכל אחת מאיתנו יש את הסטייל המנצח שלה ובגלל זה אנו מבינים שהשעון שאת עונדת חייב להתאים לטוטאל לוק שלך ולהשתלב ולשדרג את המראה בצורה אבסולוטית. לכן, שעוני הנשים של זיפ זיפ הם תכשיט לכל דבר! העיצוב מרשים ובעתם מתאים לשאר התכשיטים שאת עונדת בצורה אבסולוטית.

קבלי הצצה קטנה לקולקציית שעוני הנשים של זיפ זיפ

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן