כל הדרכים לשמירה וארגון של תכשיטים ושרשראות

שרשראות היו מאז ומתמיד התכשיט המועדף על נשים בהיסטוריה, וכמובן שזה לא סתם. שרשרת יכולה לשדרג לך את הלוק במהירות הבזק ולהפוך את המראה קז'ואל שאת לובשת למראה הכי מגניב בעיר! השרשרת תוסיף לך צבע ואישיות ללוק ולכן יש כל כך הרבה סוגי שרשראות זהב, כסף, רוז גולד וצבעים נוספים. לכל אירוע ולוק יש את השרשרת שמתאימה בדיוק עבורם. הבעיה היא שהם שברגע שיש לך הרבה שרשראות, הסידור שלהן הופך להיות משימה קשה! הן תמיד מסתבכות ביניהן, החוכמה היא לדעת כיצד לארגן את השרשראות שלנו, גם לשמור עליהן וגם שיהיו מסודרות עם גישה נוחה וזמינות מיידית בכל פעם שנרצה להשתמש באחת מהן.

שרשראות לנשים

איך לארגן שרשראות מבלי שיסתבכו ביניהן

שרשראות לנשים הן שונות מתכשיטים אחרים. שלא כמו עגילים, צמידים או טבעות, השרשראות הן ארוכות יחסית, דקות ונוטות להסתבך כשהן מאוחסנות יחדיו. קופסאות תכשיטים מספקות דרגות שונות של אחסון והגנה לשרשראות האהובות שלנו. הבעיה מתחילה שגם ברגע שאנו מאחסנים שרשרת בתא נפרד משלה היא עדיין עלולה להסתבך בעצמה, אם זה שרשרת פנינים או חרוזים היא גם עלולה להיקרע, שרשראות כסף וזהב עלולות להישרט ולהשתחרר מהלולאות וכמה שהשרשרת יותר ארוכה, כך יש סיכוי גדול יותר לנזק.

יש הרבה פתרונות שאנשים מסגלים לעצמם הכוללים רעיונות כגון סיבוב השרשראות סביב גלילי נייר טואלט ויש כאלו שאפילו עוטפים אותן סביב גרביים מגולגלות ואז זורים אותם למגירה כדי לשמור עליהן שלא יסתבכו בעצמן, ישרטו או יכתימו. הבעיה היא שהפתרונות הללו, למרות שהם עשויים לעבוד באופן זמני, אינם פתרון קבע לטווח ארוך. במקרה הגרוע ביותר, אתם עלולים לזרוק בטעות את השרשרת לזבל כי לא תזכרו שהשרשרת שלכם מאוחסנת שם. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות כדי לשמור על השרשראות שלכם הוא לרכוש ארגונית ייעודית לתכשיטים ושרשראות.

איזה פתרונות נוספים קיימים לאחסון השרשראות שלנו?

1. תליית השרשראות על ווים– אחת מן הדרכים הקלות ביותר לשמור על השרשראות האהובות שלנו שלא יסתבכו היא לתלות אותן על ווים קטנים. ישנן מספר דרכים ליצור מערכת וו. תוכלו לתלות את הוו על הקיר או בארון הבגדים באמצעות ברגים.

2. אחסון השרשראות בקופסת תכשיטים – קופסת התכשיטים היא בחירה נכונה לאחסון של כל סוגי התכשיטים. קופסאות ייעודיות אלו יש תאים מובנים רכים שנועדו להגן על שרשראות. הבעיה היחידה היא היכן לאחסן את קופסת התכשיטים. הפתרון הפופולרי ביותר הוא או מעל השידה או בתוך מגירה בהתאם לסוג וגודל קופסת התכשיטים. עם זאת, זה לא הפתרון היעיל ביותר. אם תשימו את קופסת התכשיטים בתוך מגירה זה מעלה את השאלה, למה לא פשוט להכין מגירה שהיא בעצמה קופסת תכשיטים?

3. שימוש בארגונית שרשראות עם תאים המיועדים במיוחד למגירות השידה/הארון – לא כדאי שהשרשראות יהיו במקום עם אבק ועם אור שמש ישיר עליהן. שמירת שרשראות במגירה יכולה להיות מסובכת. גם אם לכל שרשרת יש תא ייעודי משלה בתוך ארגונית התכשיטים. פתיחה וסגירה עלולים לגרום לשרשראות לזוז ולהסתבך. תוכלו להימנע מבעיה זו על ידי שימוש במארגני מגירות תכשיטים מרופדים מקטיפה. בד קטיפה מונע תזוזה של התכשיטים וגם יעזור לשמור על התכשיטים.

בהצלחה!

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן