צמידי טניס – המדריך המלא

צמיד טניס – הבחירה המושלמת

ענידת צמידים זו הדרך הטובה והפשוטה ביותר לשדרוג כל לוק לכל אירוע וכמובן שדרוג המראה היומי יומי – הקז'ואל. ישנם סוגים רבים של צמידים בסגנונות שונים אשר משלימים ונותנים את השיק שבדיוק צריך בשביל להגיע ללוק המושלם. אם זה צמיד טניס המשלב זרקונים שיכול להתאים ללוק היום יומי והאלגנטי, צמידים קשיחים למראה הסטריט WEAR, צמיד MOM המושלם ועוד סוגים רבים שיתאימו להשלמת המראה. כאן תוכלו ללמוד עוד על הצמיד הפופולרי ביותר שלנו – צמיד הטניס:

ההיסטוריה של צמידי הטניס

צמיד טניס נקרא כך בזכות כריס אוורט, כריס היתה טניסאית מקצועי מארה"ב, ששיחקה בין השנים 1972 – 1989. במהלך אחד המשחקים שלה באליפות ארצות הברית הפתוחה נקרע לה צמיד היהלומים שלה ונפל לה מהיד.

זה קרה בגלל שהאבזם של הצמיד שענדה היה חלש יחסית. כריס אוורט שאלה את השופטים אם הם יכולים לעצור את המשחק כדי שהיא תוכל למצוא את הצמיד היקר שלה. מאז כריס הפכה אגדה והיתה מחוזרת מאוד על ידי תעשיית התכשיטים. בגלל מקרה זה, חברות התכשיטים החלו לייצר צמידים בעלי סגירה קשיחה שיוכלו להחזיק טוב יותר ולא ליפול בקלות. בגלל מקרה זה, הצמיד קיבל את שמו שידוע כיום בשם "צמיד טניס". עובדה מעניינת – כיום תוכלו להבחין בסרינה וויליאמס ובמריה שראפובה שהן עונדות את הצמיד.

צמיד טניס

כיצד תוכלי לבחור את צמיד הטניס המושלם ביותר עבורך?

כשמדובר ברכישת צמיד טניס, עלייך לשקול איזה אורח חיים יש לך. עכשיו כאשר הבנו שטניסאים עונדים את צמידי טניס, אז במידה ויש לך אורח חיים ספורטיבי או שאסתם בא לך לענוד צמיד עדין עם סגירה אמינה, בהחלט מומלץ לרכוש את אחד מצמידי הטניס המהממים של זיפ זיפ תכשיטים.

כיום צמידי הטניס מאפשרים התאמת מידה בקלות ולכן מתאימים לכל סוגי ההיקפים. אם יש לך שאלה בנוגע למידה, צרי איתנו קשר ונעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

צמידי הטניס המושלמים שלנו!

המלאי אזל
₪89
8 נקודות

שאלות נפוצות על צמידי טניס

צמידי הטניס שלנו עשויים מכסף טהור 925 סטרלינג באיכות הגבוהה ביותר ומשובצים בזרקונים איכותיים. 

באופן כללי אנחנו לא ממליצים להרטיב תכשיטים. אך צמידי הטניס עשויים מכסף 925 ולכן ניתן להתקלח איתם מבלי חשש שיהרסו.

צמידי הטניס שלנו מגיעים בשלושה צבעים: שחור עם זרקונים שחורים, רוז גולד וכסף

0/5 (0 Reviews)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן