מתי כדאי לרכוש תכשיטי ציפוי

תכשיטי ציפוי כסף הפכו לנפוצים יותר ויותר בזמן האחרון. אנו בזיפ זיפ תכשיטים ננסה לעשות לכם קצת סדר מתי כדאי לרכוש תכשיט ציפוי כסף ומתי כדאי לרכוש תכשיט מכסף אמיתי.

ממה תכשיטי ציפוי כסף עשויים כיום?

באופן כללי, תכשיטי ציפוי כסף עוברים תהליך שבו התכשיט אשר בבסיסו הוא עשוי ממתכת מסוימת או מסגסוגת ומכסים אותו בשכבה של מתכת אחרת. לדוגמה, טבעת אשר עשויה נחושת או ממתכת אחרת תעבור ציפוי כסף אשר יתן לה את האפקט שאנחנו כל כך אוהבים.

מתי כדאי לרכוש תכשיטים בציפוי כסף?

  1. ראשית נדבר על הנושא אשר משפיע יותר מכל – העלות. המחיר של תכשיטי הציפוי זול משמעותית מאשר תכשיטי כסף 925. זאת משום שעלות חומרי הגלם זול יותר.
  2. מבחר – בעלות של תכשיט כסף 925 ניתן לרכוש כמה וכמה תכשיטי ציפוי. לעיתים רבות התכשיט נועד לשמש אותנו ללוק ספציפי ולכן לא תמיד נרצה להשקיע סכום גבוה יותר ולרכוש תכשיט אשר עשוי מכסף אמיתי.
  3. אירועים – תכשיטי ציפוי יכולים להוות עבורנו פתרון מעולה כשאנחנו הולכים לאירוע או סתם אפילו יוצאים מהבית לבלות. במידה ואנו מחפשים תכשיט שנרצה לענוד ביום יום עדיף לרכוש תכשיט מכסף אמיתי. זה משום שעדיף לא להתקלח עם תכשיטי הציפוי.

סוגי תכשיטי הציפוי הפופולריים ביותר:

  • טבעות ציפוי נפוצות מאוד. זה משום שטבעות זה תכשיט שניתן לענוד ולהוריד בקלות. לכן תמצאו לעיתים קרובות טבעות ציפוי מדהימות במבחר רחב של צורות.
  • שרשראות ציפוי – שרשראות ציפוי נפוצות גם כן כמו הטבעות בדיוק מאותה הסיבה. תוכלו למצוא שרשראות במגוון צורות שישפרו לכן את ההופעה במהירות הבזק ויספקו את האפקט המושלם לטוטאל לוק מושלם.
  • צמידי ציפוי – צמידי הציפוי הם פופולריים מאוד אך קצת פחות מהשרשראות ומטבעות. 
0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן