כל מה שרצית לדעת על צמידים מכסף לנשים

זה לא סוד שאצלנו בזיפ זיפ תכשיטים אנחנו פשוט מטורפים על תכשיטי כסף 925. הן בגלל האיכויות הגמישות שלו ועד לאריכות החיים והברק המדהים שלו, תכשיטי כסף 925 הם הבחירה המושלמת למיליונים רבים של תכשיטים אשר נמכרים מדי שנה, בכל רחבי העולם.

אבל האם ידעתם שלתכשיטי כסף עשויות להיות תכונות מרפא שיכולות לגרום לכם למחשבות חיוביות יותר ולחיוך ענקי כשאתם עונדים את התכשיט?

התאימי את התכשיט לטוטאל לוק שלך

צמידים מכסף לנשים הם תמיד השובר שוויון של הלוק שלך. צמיד כסף 925 יפהפה יכול לא רק להיות התוספת המושלמת לסט התכשיטים שלך, אלא גם יכול להדגיש את הלבוש שאת בוחרת. אז למה שלא תתאימי את התלבושת שלך לצמיד שלך?

דמייני שמלת ערב ללא שרוולים באירוע או מסיבה. את יכולה לבחור בצמיד כסף עם זרקונים עדינים. מראה חשוף אך נועז, הצמיד מוסיף ללוק אלגנטיות כאשר העיניים של כולם ימשכו לצמיד העדין אך היפיפה שאת עונדת.

צמידי כסף לנשים

מוזמנת לאירוע קצת פחות רשמי?

אם תרצי לשדר לוק קצת יותר אלטרנטיבי? תוכלי להתאים את צמיד הכסף ולשלב אותו עם צמיד עור.

בא לך להשתזף בים? אנו ממליצים לענוד צמיד מכסף בסגנון טניס. הצמיד המדר הן אלגנטיות והן רוגע ומתאים ביותר לקיץ.

בחירת צמיד המתאים למצב הרוח שלך

בחירת צמיד כסף לא תמיד באה ממקום של נראות, לפעמים אנו בוחרים צמיד שמשקף את האישיות ואת האופי שלנו.מרגישה עצבנית? תוכלי ללכת על צמיד כסף גדול יותר שמשדר שובבות. מרגישה סנטימנטלית? מה דעתך על צמיד כפול עם חמסה או מגן דוד?

האם ידעת…
ענידת הצמיד על פרק כף היד השמאלית עוזרת לנו לחשיבה חיובית ואופטימיות 🙂

טוב, אז זה לא תמיד עובד על כל האנשים, אבל עדיין יש בזה משהו. צד שמאל שלנו הוא הצד שאחראי על הרוחניות. לכן, אם תבחרו לענוד את הצמיד בפרק יד שמאל את בעצם מעלה ומשפרת את האנרגיה שלך וכמובן משחררת את הצ'אקרות של החופש והחיוביות.

יתרונות בריאותיים של צמידי כסף 925

מתכת הכסף נחשבת זה זמן רב כמשכת כאבים. למעשה, בעבר נעשה בה שימוש רפואי בשל תכונותיה האנטיבקטריאליות. אנשים עדיין קונים כסף קולואידי גם בימינו בכדי להילחם בחיידקים רעים ולמניעת זיהומים (זו הסיבה שיש לפעמים מתכת כסף בחלק מהתחבושות הרפואיות).

כיצד לשמור על צמידי הכסף שלנו?

בעוד שכסף 925 ידוע בהיותו חזק למדי ועמיד יחסית לשריטות, הוא עדיין זקוק לתחזוקה
בכדי שהברק שלו ישמר. כאשר את מסירה את הצמיד שלך, כדאי לשמור אותו בשקית ואקום אטומה ובמקום קריר וחשוך. ודאי שהצמיד כסף שלך לא נמצא באור ולא במקום לח.

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן