כל הדרכים לענוד צ'וקר עם לוק שונה- מדריך הצ'וקר המלא

כשזה נוגע לאופנה, התכשיט הכי נכון הוא הצ'וקר. הטרנד הזה מספק אמירה ייחודית. הצ'וקר פופולארי כבר משנות השישים והוא עדיין תכשיט שמספק לוק הורס לנשים בכל הגילאים ובכל סיטואציה. זה לא משנה אם את לובשת קז'ואל, מחויט או איזה שמלה הורסת את הבריאות. הצ'וקר תמיד מתאים ומשדרג את הלוק. אם אין לך עדיין שרשרת צ'וקר, אז זה הזמן להיכנס לעניינים ולתת למראה שלך את השובר שוויון שהוא זקוק לו.

צ'וקר לשיק במשרד

נשות הקריירה כיום הם סופר מודרניות ומתוחכמות בלבוש שלהן. למשרד אנו ממליצים ללבוש חולצת צווארון עגול או סגור ולשלב שרשרת צ'וקר מינימלית. ניתן גם לפתוח כמה כפתורים בחולצה עם בלייזר הורס וצ'וקר כסף/זהב או רוז גולד שיהפכו את הלוק למתוחכם ושובב.

צ'וקרים מכסף הם פשוט הורסים ונחשבים להכי שיקים כיום. תוכלי לשלב צ'וקר כסף עם מעיל או קרדיגן ארוך בגזרת אוברסייז עם מגפיים ארוכים למראה חורפי מפנק. תוכלי לשלב את זה עם מכנס בגזרה גבוהה או חצאית עור וחולצה לבנה או שחורה.

כדי ליצור אווירת חוף סופר מגניבה, את יכולה לענוד שרשרת צ'וקר עם אבן צבעונית או צ'וקר המשלב צדפים. זה ישלים לך את המראה של הבגד ים עם עליונית לבנה או שחורה.

הלוק השחור – אם בא לך אווירה פנקיסטית יותר או שחור אלגנט, צ'וקר זהב יעשה כאן בדיוק את הקונטרסט שאת צריכה עם המראה השחור.

אם בא לך לגוון ואת משתעממת כבר מכל סגנונות התכשיטים הקונבנציונליים, תוכלי ללכת על צ'וקר עבה יותר שנותן בדיוק את המראה הגותי שכולנו אוהבות ובדיוק במינון הנכון.

לסיכום, לכל סגנון לבוש שתעדיפי ללבוש יש את הצ'וקר שיתאים וישלים למראה וייתן לך לוק קצת יותר מגניב. אנו בזיפ זיפ תכשיטים מספקים מגוון תכשיטים וצ'וקרים מהממים באיכות מטורפת ובמחירים סופר אטרקטיביים.

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן