טבעת כסף לגבר

טבעות כסף לגברים הפכו לאביזר חובה כיום לגברים. גם אם הם עדיין לא נשואים 🙂 זה משום שגברים החלו להבין כמונו הנשים את החשיבות בטוטאל לוק התחילו לענוד תכשיטים – שרשראות, צמידים וכמובן טבעות! טבעות כסף לנשים לעומת בעבר, גברים מעדיפים טבעות העשויות כסף ופחות זהב. למרות שהזהב תמיד ישאר מאוד פופולרי כיום הוא נחשב קצת ל"מיושן" ופחות טרנדי. כיום אנשים מעדיפים טבעות כסף.

טבעות הכסף של זיפ זיפ תכשיטים מגיעות במגוון רחב של צורות. תוכלו למצוא טבעות כסף חלקות, עם עיטורים, עם אבנים ובעצם במגוון צורות וגדלים. זה מתוך הבנה שלכל אחד יש הסטייל שלו ואת התכשיט המנצח שהכי מדבר אליו ולסגנון שהכי מתחברים אליו. חשוב לבחור טבעת לגבר שלא רק תראה טוב, אלה גם תהיה נוחה לענידה.

יתרון נוסף שיש לטבעות כסף הוא שהן פחות יקרות בהשוואה לטבעות זהב. משום כך, המחירים שלהם אטרקטיביים לכל אחד ואחד. כמו כן, הכסף היא מתכת איכותית ולכן היא לא משנה את צבעה. יתרון נוסף הוא שניתן לענוד טבעות כסף בשגרה היומיומית – אם זה לעבודה, לבילויים ובעצם לכל מקום. הטבעות שומרות על האיכות שלהם ואינם נשחקות בשימוש יומיומי.

איך לבחור טבעת כסף לגבר?

סגנון – ישנם טבעות בסגנונות שונים שיתאימו לגברים בסטייל שונה. כמובן שחשוב לדעת באיזה אצבע הטבעת עומדת להיענד. לאצבעות שונות מתאימות טבעות שונות ולכן חשוב לדעת באיזה אצבע הטבעת תענד. בנוסף, האם ללכת על טבעת מודרנית, קלאסית, עם אבן, חלקה – זה מאוד תלוי בשאלה האם זו הטבעת היחידה שתענד או האם זו טבעת שתתווסף לטבעות נוספות.

טבעת כסף VS זהב

בהמשך למה שנכתב ממקודם, אנו ממליצים לרכוש לגבר טבעת כסף ולא זהב. זה משום שהעלות של זהב יקרה בהרבה וכיום פחות אופנתי לגבר לענוד תכשיט זהב. כמו כן, ברגע שאנו בוחרים בזהב, פחות יתאים לשלב את הטבעת עם טבעת כסף כטבעת נוספת.

טעימה קטנה מקולקציית טבעות הגברים של זיפ זיפ

המלאי אזל
0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן