טבעות לנשים מכסף אמיתי – 925

טבעות הן החברות הטובות ביותר של כל אישה וכמובן שנשים אוהבות להתהדר בהם. כמובן שאנו מסוגלים להבין זאת, הן יפייפיות, מסנוורות, מבריקות ויש להן את הקסם המיוחד שלהן שמשדרג את הלוק וכמובן גורם להרגשה הטובה ביותר. טבעות מספקות לנו את הכל וזה מה שעושה אותם כל כך מיוחדות עבור כל הנשים בעולם. יש משהו קצת מיסטי כשחושבים על טבעות.. והן באמת מיסטיות! טבעות גורמות לך להיראות יפה ויש בהן משהו שפשוט משפר את הביטחון העצמי מיד כשעונדים אותן.
טבעות לא תמיד בוחרים לפי הטרנדים העדכניים ביותר. למרות שישנם טבעות מעלפות שיוצאות לשוק בכל שנה, דווקא הטבעות הקלאסיות הן אלמותיות ורבות מהנשים בוחרים דווקא בהן על פני אחרות.

אילו סוגי מתכות הכי נפוצות לטבעות כיום:

  • טבעות העשויות ממתכת כסף 925
  • טבעות העשויות סטיינלס סטיל
  • טבעות העשויות מניקל עם ציפויי כסף/זהב

טבעות לנשים הם מזמן כבר לא אביזר אופנתי. הן משהו הרבה יותר עוצמתי המסמל עוד מהימים הראשונים של ההיסטוריה את השייכות התרבותית, מעמד חברתי וכמובן סטטוס אופנתי 

אז מה זאת המתכת הזאת שממנה עשויות הטבעות כסף – כסף 925 (סטרלינג) היא מתכת רב תכליתית, מתוחכמת ונצחית. הנראות שלה ממש יפה גם במצב לא מעובד ולכן היא תפסה את מקומה כאחת המתכות המתאימות ביותר לטבעות. רוב האנשים לא יודעים מה הופך את המתכת הזו למיוחדת כל כך. אז מהו בעצם כסף סטרלינג, וכיצד הוא משתווה לכסף טהור ומתכות פופולריות אחרות? למה הכסף היא המתכת שהכי מתאימה לתכשיטנים, מעצבים וצרכנים?

ריכזנו את המדריך המלא הזה לטבעות כסף ותכשיטים בכללי בכדי לענות על כל השאלות שלך לגבי המתכת המגוונת והמקסימה הזו. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד על כסף 925.

מה זה טבעות כסף 925?

כסף 925 הוא סגסוגת העשויה מכסף טהור ומתכות קורט אחרות, אך כדי להבין על כסף 925, עלינו להתחיל מההסבר על מתכת כסף טהורה.

כסף: הדילמה רכה

מתכת הכסף קבורה בקרום כדור הארץ, היא מוכרת ברחבי העולם כמתכת יקרה ויקרה. מאז שהתגלתה לראשונה מתכת הכסף שימשה עבור מטבעות ותכשיטים מורכבים, סימון הכסף בעבר היה סמל של עושר ומעמד – ביטויים כמו "נולד עם כפית כסף בפה" או "מוגש על מגש כסף" רק מסמלים כמה מתכת זו היתה נחשבת ליוקרתית וכמה החשיבות שלה בעבר וגם בהווה הייתה משמעותית.

למרות שיש לכסף המון יתרונות יש לה גם חסרון אחד – כסף טהור היא מתכת דיי רכה, ולמרות שהיא ממש יפה, זה לא מעשי לעשות בה שימוש לתכשיטים. בכדי שנוכל לעשות בה שימוש לטבעות, שרשראות, צמידים, עגילים ועוד, נהיה חייבים לגרום למתכת הכסף להיות חזקה הרבה יותר.

כסף 925: הפתרון המושלם

סגסוגת היא תערובת של 2 או יותר סוגים שונים של מתכות. המתכות מחוממות למצב נוזלי ואז יוצקים אותם יחדיו, ויוצרים חומר חדש עם תכונות משולבות מהן.

אף אחד לא יודע בוודאות מתי נוצרה מתכת(סגסוגת) כסף 925 הראשונה, אבל אנחנו יודעים שהיא הייתה בשימוש נרחב עד המאה ה-11. ה-Norman Penny, שהונפק בבריטניה על ידי ויליאם הכובש ב-1083, היה עשוי מסגסוגת כסף. בכמה מהעיצובים המוקדמים ביותר של המטבע, שני כוכבים קטנים ריחפו מעל כתפי דמותו של המלך – באנגלית עתיקה, המילה steorling מתורגמת כ"כמו כוכב קטן", שהוא אחד המקורות האפשריים של המילה sterling.

כאשר האירופים גילו את אמריקה, הם נתקלו גם במכרות הכסף העשירים שלה. מרכז ודרום אמריקה עלו כאזורי ייצור הכסף הגדולים בעולם, וצורפי הכסף ניצלו את זה. לאחר חיזוק מעמדה של מתכת הכסף, אומנים יצרו כמעט כל פריט שעולה על דעתכם מכסף 925(סטרלינג סילבר), כולל בקבוקי בושם, כלים, ציוד רפואי, תכשיטים וכלי נגינה.

כיום, כסף סטרלינג הוא אחת המתכות הנפוצות ביותר בתכשיטים ואביזרים יוקרתיים ואיכותיים. אבל לא סתם סגסוגת כסף מסומנת ככסף 925 – סטרלינג – כסף 925 אמיתי חייב להיות בעל כמות קבועה של תכולת כסף. כסף סטרלינג עשוי כמעט לחלוטין מכסף טהור. בדיוק 92.5 אחוז מהסגסוגת חייבים להיות כסף, ו-7.5 אחוז הנותרים מגיעים ממתכות אחרות, לרוב נחושת. תוספת קלה זו של מתכת נוספת מעניקה חוזק כסף ועמידות מבלי להשפיע על המראה המדהים, הלבן-אפור שלה.

איך תוכלו לודא שהטבעת כסף שאתן רוכשים עשויה מכסף 925 

הדרך הקלה ביותר לדעת אם פריט הוא כסף 925 היא לחפש חותמת איכותית. על פי תקנים בינלאומיים, כל טבעת כסף אמיתית צריכה להיות מסומנת עם חותמת 925 בדרך כלל בחלק הפנימי של הטבעת.



0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן