גורמטים לנשים הטרנד שכבש את העולם

שרשראות גורמט מעוצבות

שרשראות וצמידי הגורמט היו באופנה עוד במאה ה-19, אבל הניו ווייב של תעשיית האופנה הצומחת של שנות ה-20 הביא אותן לרמה נוספת של פופולריות וניתן לראות בנות רבות עונדות גורמטים.

כיום הגורמטים הן פריט לבוש יומיומי המתאים כמובן גם באירועים מיוחדים והופכת את ההופעה אטרקטיבית וייחודית במיוחד. 

תכשיטי הגורמט שישדרגו לך את הלוק

אם את עונדת שרשרת בודדה, זה בדר"כ לא מספיק בשביל לעשות שינוי משמעותי בלוק שלנו. אבל אם את עונדת שרשרת גורמט עם נוכחות מטריפה, זה כנראה יותר ממספיק בשביל לתת לך את המראה המגניב שיסובב לכולם את הראש. 

את טרנד שרשראות וצמידי הגורמט ניתן לראות כיום בכל מקום שתסתובבו וכמובן ברחבי הרשתות החברתיות ובעיקר באינסטגרם ובטיקטוק, שילוב של צ'וקרים, תליונים ושרשראות גורמט מוזהבות עבות ליצירת מראה מוזהב יוקרתי.

גם אם את מכורה לתכשיטי כסף עדינים, כל אישה כיום פשוט חייבת שתהיה לה לפחות שרשרת גורמט עבה מזהב. שרשראות גורמט עבות יכולות לשדרג את הלוק ולהפוך כל מראה קז'ואל ואלגנטי יותר. 

החדשות הטובות הן שאתם לא חייבים להיות משפיענים, סלבריטאים או איזה מיליונרים כדי להיות חלק מהטרנד של שרשראות גורמט עבות מזהב, שכן ישנם המון אופציות כיום לרכוש אותם מבלי לקרוע את הכיס. כמובן שרשראות אלו עשויות ממתכות אחרות ולא מזהב, אך הם יעשו את אותו האפקט בדיוק.

הגורמטים הפופולריים ביותר כיום הם בעובי בינוני בצבע זהב וכסף. כמובן שישנם סגנונות לבוש שיתאימו להם גורמטים עבים או דקים יותר, אך לרוב הגודל הבינוני יהיה האידיאלי ביותר.

מאיזה חומרים עשויות שרשראות הגורמט?

שרשראות הגורמת מגיעות במגוון רחב של ואריאציות, הן מבחינת חומרים והן מבחינת צבעים. כיום ניתן למצוא מספר מתכות עיקריות שמהן מכינים כיום גורמטים:

  1. גורמטים מזהב
  2. גורמטים מכסף
  3. גורמטים סטיינלס סטיל
  4. גורמטים ממתכות שונות עם ציפויים

 

כיום תוכלו למצוא גורמטים בצבעים נוספים למשל רוז גולד, שחור, אפור, כחול נייבי ועוד!

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן