איך תכשיטים עוזרים לשיפור מצב הרוח

שנת 2020 הייתה שנה לא פשוטה. כולנו חווינו סוג של ריחוק חברתי מהמשפחה ומהחברים שלא בדיוק תרם למצב הלא פשוט שכולנו נמצאים בו. אם מדובר על בידוד, פיטורים מהעבודה ואפילו סתם ככה להיות לבד, כולנו חיפשנו את הדברים הקטנים שיוכלו לסייע לנו לשיפור מצב הרוח. חלקינו עשינו ספורט כמה שאפשר, טיולים באוויר הפתוח אבל הסגר גרם לנו להבין שאנחנו חייבים לדאוג לעצמינו ולהשקיע בדברים שאנו אוהבים שגורמים לנו להרגשה טובה יותר. אנו זקוקים לדברים קטנים אפילו כדי שיסייעו לנו לשיפור מצב הרוח. אחד מהדברים שהכי עוזרים לשיפור מצב הרוח הוא קניות! קניות משפרות לנו את ההרגשה ויש מחקרים רבים שמראים כיצד קניות עבור עצמינו מעלים את רמת הסרוטונין וגורמים לנו להרגשה טובה.

אז למה דווקא תכשיטים גורמים להעלאת מצב הרוח אצל רוב האנשים? ענידת תכשיטים שיפרה את המצב רוח להמון אנשים כבר מהימים הראשונים של ההיסטוריה. כל זמן מתועד שבני אדם קיימים, תמיד נראה שהם עונדים תכשיטים. לתכשיטים בעבר הייתה משמעות דתית ופולחנית, בימי הביניים החלו לענוד תכשיטים ואבני חושן משום שהאמינו שהם מסייעות בתור קמעות מזל והגנו עליהם מפני מחלות כגון הקדחת. כיום תוכלו למצוא תכשיטים בצורות שונות כגון טבעת עין שרבים מאמינים שמסייעת כנגד עין הרע או שרשרת חמסה.

"אני רואה בסמלים סימן שמסוגל להעניק כוח פיזי ומנטלי של כוונה שקבעת, או הצהרה על השלב הבא שלך", אומרת בת' בוגדיי, מעצבת חברת "פונדריי". התכשיטים מעניקים כח – מעצימים את התת מודע שלנו ועוזרים לנו להתגבר על כל המכשולים שניצבים מלפנינו.

התכשיטים מאפשרים לך להביע את עצמך

ביטוי עצמי הוא כמיהה אנושית טבעית. איזה דרך טובה יותר להביע את עצמך מאשר ענידת תכשיטים שעוזרים להביע את מצב הרוח שלך ומשלימים לך את הלוק. אם את מרגישה פורחת ואדיבה, ענדי שרשרת תליון פשוטה בצורת לב. מרגישה בוגרת ואחראית? ענדי עגילים משובצים בציפוי זהב ושרשרת כסף נועזת.

מגע התכשיטים על הגוף משפר את מצב הרוח!

נכון שכשאת עונדת את התכשיטים שלך זה מרגיש פשוט מהמם וכייף? אז תתארי לעצמך שאת בחוף הים, משתזפת על החול ביום קיץ חם. משב רוח מלטף נוגע קלות בשרשרת שלך ובעגילים המושלמים שאת עונדת. הם מלטפים את עורך בעדינות כה רבה. זה מרגיש פשוט מושלם!

תכשיטים עוזרים להיזכר ברגעים המשמחים של החיים

הנשיקה הראשונה, החיבוק הרך או אפילו מחמאה שקיבלת ממישהו מסויים. התכשיטים שאת עונדת עוזרים לך להיזכר בכל הרגעים הכי משמחים שהיו לך בחיים. זה לא משנה איזה רגע זה. כל עוד יש לו משמעות עבורך הוא רגע משמעותי. ברגע הזה ענדת את התכשיט האהוב שלך והוא מזכיר לך בכל פעם את אותו הרגע המרגש והאהוב.

5/5 (1 Review)
דילוג לתוכן