ביטול עסקה

ביטול הזמנה
ביטול הזמנה יתאפשר עד – 24 שעות ממועד ביצוע העסקה.
בחלוף מועד זה, חייב הלקוח אשר מבקש את ביטול העסקה לעמוד בתנאים הבאים:

שימ/י לב, עסקה אשר מבוצעת באמצעות אתר “זיפ זיפ” הינה מוגדרת בתור עסקת מכר מרוחק בהתאם להגדרה המצויה בסעיף 14ג בחוק הגנת הצרכן.

עסקת מכר מרחוק היא התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר

ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, וללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.

בהתאם לקבוע בסעיף 14ט (א) לחוק, הלקוח/ה ימסור הודעה בדרכים הבאות:

בעל פה – שירות הלקוחות שלנו 050-719-9050
אימייל : [email protected]
דואר רשום(כולל מספר מעקב שישלח אלינו באמצעות הודעה/שיחה): אילת 75, חולון

התנאים לביטול עסקה:

מוצר פגום, קבלת מוצר שונה ממה שהוזמן(מוצר שונה מההזמנה שהתקבלה באתר), או עקב אי אספקת המוצר במועדים שנקבעו.

במקרה של אי אספקת המוצר ללקוח, לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול עבורה העסקה.

על הלקוח להחזיר את המוצר באריזתו המקורית עם התווית אשר מודבקת על המוצר
במקרים הכתובים מעלה, החברה תהא אחראית לאסוף את המוצר.

ככל שהלקוח יבקש לבצע ביטול עסקה שלא מהטעמים  בכתובים מעלה, זיפ זיפ תהיה רשאית לגבות דמי משלוח על סך 35 ש”ח ובנוסף דמי ביטול בשווי של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מביניהם.

הלקוח יכול להחזיר את המוצר באופן עצמאי באמצעות דואר רשום או הגעה למשרדים “אילת 75, חולון”

*יובהר כאן כי לא ניתן לבטל עסקה על מוצר אשר הוזמן במיוחד/עיצוב אישי על פי דרישות ספציפיות של הלקוח.

לא ניתן לבטל משלוח של “מזומן לשליח” לאחר שיצא להפצה.

במקרה בו יצא משלוח והלקוחה החליטה על ביטול המשלוח לאחר יציאתו ולפני קבלתו תוכל הלקוחה לסרב לקבל את המשלוח במעמד המסירה אך תצטרך לשלם 35 שקלים עקב הביטול.

0/5 (0 Reviews)