שרשרת כסף לגבר – המדריך המלא

כשחושבים על רכישה של שרשרת לגבר אז הדבר הראשון שעולה לנו בראש הוא המחסום הנפשי של הגבר מפני רכישה של תכשיט חדש.בדרך כלל גבר לא ירכוש לעצמו תכשיט חדש, הוא יענוד תכשיט שהוא קיבל מסבא וסבתא, ההורים או מהבת/בן זוג. שרשראות לגברים נחשבות לאחד הפריטים שהכי קשה לשכנע גברים לענוד.

אבל קבל את הטיפ מהאושיות הכי חזקות בעולם האופנה – גברים יכולים וצריכים לענוד שרשראות כסף.

זה ממש לא מסובך, אבל עדיין צריך לדעת איזה שרשרת הכי תתאים לענוד.

אז כמובן שלגברים הסגנון של השרשראות שונה לגמרי מאשר שרשראות נשים.

ראשית, רוב הגברים לעולם לא ילבשו תכשיט הנחשב ל"תכשיט עדין/נשי"- למרות שאנחנו תומכים בכך שכל אחד יענוד איזה תכשיט שהוא אוהב, עדיין למרות הכל בדר"כ לא תראו גבר עם תכשיט עדין שבדר"כ נשים עונדות.

יש גם עניין שאצל נשים, התכשיט יכול להיות מאוד דומיננטי בתלבושת ואף לעיתים כל התלבושת מתבססת על התכשיט. לעומת זאת, אצל הגברים התכשיט נועד יותר להשלים את ההופעה.

כלומר, שרשראות קצת יותר מחוספסות ומחוספסות בקצוות. תכשיטים המתאימים לגברים בדר"כ יהיו טבעיים יותר – כמו בגדים שנמצאים אצלינו כבר כמה שנים ולא כמשהו מנצנץ וחדש.

רוב הסיכויים כשתבחינו בגברים העונדים שרשראות, אפילו לא תשימו לב לכך במבט ראשון. רק לאחר התבוננות מעמיקה יותר תשימו לב שהם עונדים שרשרת.

3 סגנונות של שרשראות גורמט לגברים

ישנן סוגים שונים של שרשראות בסגנונות שונים שכדאי לדעת עליהם. אלה הם סגנונות גבריים "מסורתיים" שגברים ענדו במשך השנים (ולעיתים גם נשים)

שרשראות גורמטים לגברים

שרשראות גורמט לגבר אלה הם בדר"כ עבים יותר מאשר שרשראות אחרות ובעלי חוליות הזהות במרקם ובעובי. שרשראות הגורמט מגיעים בדרך כלל ב-3 צבעים:

שרשראות גורמט בצבע זהב – שרשראות אלה הן הקלאסיות ביותר בנוף הישראלי. אפשר גם להגיד שהן השרשראות הראשונות שהיה ניתן לראות על גברים בימיה הראשונים של המדינה. כיום ניתן לראות גברים צעירים רבים העונדים שרשראות אלה בעובי של מעל 10 מ"מ – בעיקר מתאים להיפסטרים כיום

שרשראות גורמט בצבע כסף – שרשראות אלה הן גם ותיקות כבר. אבל ניתן לראות שהן חוזרות לאופנה בעיקר בשנים האחרונות. מתאים בעיקר לגברים סטייליסטים ואופנתיים שרוצים לשבור מעט את ההופעה.
שרשראות גורמט בצבע שחור – שרשראות מגורמט שחור לעיתים קרובות מתאימות לגברים סולידיים יותר שמעוניינים באמת לשלב את התלבושת עם הלוק ולא לגרום לה לבלוט בכלל. הגורמט השחור הוא קלאסי ויפה.

בהצלחה!

0/5 (0 Reviews)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן