עגילים צמודים – ללכת על המראה הקלאסי בסטייל!

כשהייתי בכיתה א' אמא שלי לקחה אותי לעשות את העגיל הראשון שלי. כמובן שזה היה מלווה בהמון החשש ופחדים, אבל היא הבינה שככל שאני אעשה את זה בגיל צעיר כך זה יהיה טוב יותר וימנע ממני לחשוש לעשות את העגיל בגיל מבוגר יותר. אם זה בכלל הפחד ממחטים או בגלל כל סיבה אחרת. עד היום אני אומרת לה תודה על זה שבגיל 10 כבר הייתי עם 3 חורים באוזניים.

עגילים צמודים – הכי מושלם ואפילו חוקי בצבא

אז כשהתגייסתי לא היה לי יותר מידי אופציות של איזה סגנון עגילים לענוד, אז התחלתי לשים עגילים צמודים לאוזן. הם היו פשוט מושלמים והתחלתי להתאהב בסוג העגילים הזה. אז רציתי לספר לכן כמה עובדות מעניינות על עגילים צמודים ועל למה הם התכשיט המועדף עליי.

לא נראה לי שסיפרתי את זה אי פעם אבל יש לי אוזניים סופר רגישות… כל פעם שניסיתי ללכת עם עגילי תלייה או חישוקים הם היו נתפסים לי בבגדים וזה היה סופר כואבבב. אני יודעת שזה לא קורה הרבה, אבל בגלל הרגישות המוגזמת בטירוף שיש לי באוזניים זה היה פשוט חווייה לא הכי נעימה. בעגילים שהם יותר צמודים לאוזן זה לא קורה לי בכלל!

קלאסיות – זה שם המשחק 🙂 אני מעריצה לבוש קלאסי. לכן, העגילים הצמודים מספקים לי את הטוטאל לוק הקלאסי עם כל שמלה או לבוש מחוייט שאני מחליטה ללבוש. במיוחד אני מרגישה את זה באירועים שיש לי. התכשיט שהכי משלים לי את המראה הוא עגילים צמודים.

עגילים צמודים

עגילים זה הרבה יותר מאשר תכשיט. עבורי ועבור נשים רבות העגיל מסמל חוזק, אלגנטיות והרבה עומק. בגלל זה תמיד יש לי קושי בבחירת העגיל הנכון עבורי. אז איך אני בעצם יודעת במה לבחור? אני תמיד חושבת על האירוע שאני בוחרת את העגילים עבורו. אם זה ליום יום או לערב, אז אני מצליחה לצמצם את הבחירה ולדעת כיוון כללי במה לבחור.

אם אני רוצה לרכוש עגיל לאירוע או אפילו לשעות שאחרי העבודה, אני אלך יותר על עגיל קלאסי עם זרקון בתוכו. זה הקלאסיות במיטבה עבורי. אם אני רוצה לרכוש עגיל צמוד ליום יום, אני אלך על משהו קצת מגניב ואפילו היפסטרי. זה מאוד מתאים לי לטוטאל לוק שאני לובשת ביום יום שלי.

אז תודה על הקריאה, ואשמח לדעת מה העדפה שלך?

0/5 (0 Reviews)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן