תכשיטים קונים רק אונליין

תכשיטים קונים כבר מזמן רק אונליין! התקופה האחרונה הביאה אותנו למצב שבו הקניונים סגורים, המסעדות, חנויות הרחוב ובעצם כל החיים שאנחנו מכירים לקחו אתנחתא והפסיקו לתפקד. זה הביא אותנו למצב שבו שינינו את הרגלי הצריכה שלנו וההתקדמות הטכנולוגית שהיתה צריכה לקחת מספר שנים הגיעה אלינו תוך מספר חודשים. הרגלי הצריכה שלנו עברו להיות אונליין וכמובן שגם בתחום התכשיטים זה קרה ובגדול. כיום אנחנו רוכשים תכשיטים בעיקר מאתרי סחר ברשת או במילים אחרות – אונליין.

אז איך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים את התכשיטים שלכם ממקום אמין שיספק לכם גם איכות, זמינות ומהירות? ננסה לתת לכם מספר טיפים שתוכלו להשתמש בהם בכדי שתוכלו להיות קצת בטוחים יותר כשאתם מבצעים רכישות תכשיטים או בעצם כל מוצר אחר אונליין.

5 הטיפים שיעזרו לכם לרכוש תכשיטים אונליין:

  1. לכו רק על המלצות –  גם אם מדובר על חנות תכשיטים גדולה, יכול להיות ששירות האונליין שלה פחות טוב. לכן, חשוב מאוד לבדוק המלצות גם כשמדובר על חנות שתאם מכירים את שמה. בהמלצות. כמו כן  ודאו את זמן המשלוח, איכות התכשיטים, שירות הלקוחות ובעצם כל פרט שיוכל לשפוך לכם קצת אור לגבי טיב השירות, המוצר והמשלוח.
  2. בטיחות או במילים אחרות, חפשו את המנעול הירוק – כשאתם רוכשים אונליין ישנם מספר כללי ברזל שחייבים לעמוד בהם בכדי שבאמת תוכלו להיות בביטחון מלא כשאתם מזינים את פרטי אמצעי התשלום שלכם. חפשו בבר למעלה בשורת הכתובת את אייקון המנעול. אייקון זה מסמל שהאתר מאובטח באמצעות SSL. אמצעי זה נועד לדעת שאתם באמת רוכשים באתר המקורי שמצויין בכתובת מעלה ולא באתר מתחזה שמנסה לגנוב לכם את הפרטים. טיפ קטן נוסף, השתדלו לרכוש רק שאתם מחוברים לווייפיי בביתכם או לספקית האינטרנט שלכם בנייד. היזהרו מרשתות WIFI ציבוריות שלעיתים ניתן להשתמש בהם בשביל להתחזות לאתרים אחרים.
  3. ודאו את פרטי הקשר של בית העסק – כשאתם רוכשים תכשיטים אונליין ודאו שבאתר מופיע מספר טלפון של שירות הלקוחות. זה יוכל לעזור לכם להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר מישראל ושיש לו "אמא ואבא" זה חשוב במיוחד ברגע שאתם נתקלים בבעיה, אז תוכלו לדעת שיש לכם למי לפנות.
  4. צפו בחשבונות הסושייל – חשבונות הפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק של בתי עסק יוכלו לתת לכם מידע רב. תוכלו להציץ בפרופיל ולראות את האינטרקציות של בית העסק עם הלקוחות שלו. את מועד הפרסומים האחרון של פוסט וכדומה. כך תוכלו לראות האם בית העסק פעיל ונותן מענה וזמינות ללקוחות השואלים שאלות גם שם.
  5. קראו בקפידה את תנאי השימוש, המשלוח ומדיניות הפרטיות – כל חנות אינטרנטית מחוייבות על פי חוק לציין את כל המדיניות של השימוש והמשלוחים שלה. למרות שזה קצת ארוך, אנו ממליצים לקרוא בקפידה את כל האותיות הקטנות ולשים לב מה רשום ומה התנאים שמספקים לכם בזמן שאתם מבצעים רכישה באתר.

שיהיה המון בהצלחה!

5/5 (1 Review)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן