שאלות ותשובות

והסגרכל העדכונים לגבי הקורונה

האם אתם מוציאים משלוחים כרגיל?

כן! בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כל הרכישות און ליין מתבצעות כרגיל והמשלוחים מסופקים ללקוחות באופן רגיל, ללא שום מגבלות תוך 1-3 ימי עסקים.

האם אתם דואגים לסטריליות?

לחלוטין! כל הליך הרכבת ההזמנה מתבצע בסטריליות מוחלטת ע"י פרוצדורה מוחלטת של הצוות הכוללת: לבישת כפפות היגייניות ושמירה על כללי ההיגיינה לפי הנחיות משרד הבריאות.

איזה דרכים לתשלום יש?

קיימות מספר דרכים:

  1.     תשלום דרך אשראי מאובטח
  2.     תשלום דרך פאי פאל
  3.     תשלום דרך אפליקציית ביט
  4.     תשלום במזומן לשליח בתוספת 13₪ דמי שירות
  5.     ניתן לשלם דרך העברה בנקאית ולקבלת פרטים אנא צרי איתנו קשר בוואטסאפ 
איך עובדים המשלוחים אצלכם?

חברת השליחויות שלנו מגיע לאסוף כל יום את ההזמנות שלכם, והיא מספקת את ההזמנות עד הכתבות שציינתן.
לוקח בין 1-3 ימי עסקים ועד 5 (לאזורים מרוחקים) עד שהחבילה מגיעה אליכן
אתן תקבלו מאיתנו סמס עם מספר המשלוח שלכן ביום בו השליח אוסף את החבילות.
ימי העסקים נספרים החל מהיום העוקב ליום איסוף החבילה ע"י השליח

יישובי אילת והערבה יש ליצור איתנו קשר לפני ההזמנה – משלוח 35₪

אני רוצה לשלם במזומן, יש אפשרות כזאת?

כן! את יכולה לבחור לשלם לשליח עד הבית!
חשוב להכין את הסכום המדוייק למקרה ולשליח לא יהיה עודף 😉
שירות מזומן לשליח כרוך בעלות נוספת של 13₪

קיבלתי את התכשיטים ועל חלק מהם יש תווית לבנה עם מספר טבעת ומידה, מה זה?

תווית האיכות שלנו, התווית הזאת מסמלת את זה שהתכשיט שקיבלת חדש לחלוטין ומעולם לא היה בשימוש 😊הוא גם אחראי על כך שאם את רוצה להחליף או להחזיר את התכשיט תוכלי לעשות זאת בלי שום בעיה! קרעת את התווית ואת רוצה להחזיר? תדברי עם המוקד שלנו ונראה מה אפשר לעשות במספר 050-7199-050.

התווית ניתנת לטבעות בעיקר, ולתכשיטי הציפוי מצורפת תווית דומה עם הנחיות השימוש בתכשיט
לתכשיטים אשר מגיעים ללא תווית זה מהסיבה ולא היה ניתן לשים להם
אך אנו מביטיחים למסור לכן את התכשיטים החדשים ביותר ולא נעשה בהם אף שימוש קודם😊

איך אדע שהמשלוח שלי יצא בהצלחה?

לאחר שאנחנו מסיימים להרכיב לך את ההזמנה, את תקבלי הודעה למייל עם מידע כללי אודות המשלוח שלך.
לאחר שהשליח יאסוף מאיתנו את המשלוח שלך, את תקבלי ישירות הודעה לוואטסאפ עם פירוט מלא אודות הזמנתך
תוכלי ליצור קשר עם המוקד לבירור סטטוס משלוח במספר 03-7171-505 הם זמינים בימים א-ה בין 8:00-17:00

ראיתי תכשיט שממש ממש אהבתי אבל הוא אזל במלאי! איך אדע מתי ישוב?

כל התכשיטים שלנו כל הזמן בהליך שיבה למלאי, ככה שאת יכולה לפנות אלינו למספר 050-7199-050 ואנחנו נברר בישבילך מתי התכשיט שאהבת יחזור למלאי, חלק מן התכשיטים ניתנים להזמנה עתידית, כך שאת יכולה לרכוש את התכשיט היום ולקבל אותה כשיחזור למלאי😊 כמובן שיש לדבר עם הנציגים שלנו כדי שייסיעו לך בהליך הפשוט והמהיר הזה!

האם יש אחריות על המוצרים שלכם?

כן בוודאי! יחד עם כל הזמנה של תכשיטי הכסף 925 שלנו, את מקבלת תעודת אחריות מקורית שלנו בה מופיעים תנאי האחריות ומספר ההזמנה שייחודי רק לך.

קיבלתי את התכשיטים ואני ממש מרוצה, האם אוכל לכתוב לכם?

בשמחה! את יכולה לרשום לנו חוות דעת בוואטסאפ בשילוב תמונה שלך עם התכשיטים וגם בפייסבוק שלנו בקישור: https://www.facebook.com/pg/zipzipil/reviews/?ref=page_internal

אנחנו כבר נדאג לפנק אותך בהתאם 😊

מה כוללת האחריות שלכם?

האחריות שלנו הינה לחודשיים מיום הזמנת התכשיט, היא כוללת את כל תכשיטי הכסף 925 ואינה כוללת את תכשיטי הציפוי (תכשיטי כסף 925 בציפוי רודיום נכללים באחריות) ואת התכשיטים שנרכשו בקטגוריית "עד 49 ₪".

אני צריכה מידה שלא מופיעה בתיבת המידות שבעמוד המוצר, מה לעשות?

אנחנו יכולים להזמין לך מידה או לייצר לך מידה במיוחד בשבילך בעלות של 10-30 ₪ תוספת, הטבעות מגיעות בצורה איכותית ותקינה לחלוטין ויש עליהן אחריות אבל לא ניתנת החלפה או החזרה של תכשיט שייוצר במיוחד ללקוחה 😊

החלטתי להחליף/להחזיר תכשיט מסוים, מה ההליך לכך?

פשוט ביותר! הוא כולל כמה שלבים הכרחיים:

  1.     תיידעי אותנו במספר 050-7199-050
  2. אנחנו נשלח לך את ההליך המתאים בתגובה
  3. תשלחי לנו 2 תמונות: אחת של התכשיט אותו תרצי להחליף/להחזיר ושנייה של התכשיט שאת רוצה במקום בנוסף – נשמח גם שתכתבי לנו למה כדי שנדע איך לשפר להמשך

כעת אנחנו נברר האם הפריט קיים במלאי וניידע אותך

כדי להחזיר אלינו את התכשיט יש באפשרותך שתי אפשריות:

  1.     להגיע אלינו! משרדנו ממוקמים ברח' אילת 75 בחולון, תתאמי איתנו הגעה ותבואי עם התשיט שהוא באריזתו המקורית ושתווית המוצר שלו לא הוסרה ממנו 
  2. זו הדרך היעילה והמקובלת יותר. לשלוח אלינו בדואר רשום מהיר עם מספר מעקב דרך דואר ישראל, את יכולה לשלוח אלינו את התכשיט בדואר וכשאנחנו נקבל אותו נשלח לך מיד בחזרה את התכשיט החדש. כשאת שולחת את צריכה לבקש שישלחו עם מספר מעקב (כך נדע שאת מחליפה אותו בטווח 14 ימי ההחלפה שלך) ומומלץ במשלוח מהיר (כדי שלא יחלפו 14 ימי החלפה) ואז תרשמי לנו מה מספר המעקב שקיבלת למספר 050-7199-050 😊

באף אחת משיטות המסירה אין העברת תשלום בין הצדדים

תכשיטי הכסף 925 הם עשויים כסף אמיתי? איך אדע?

כל תכשיט כסף 925, באשר הוא תכשיט כסף אמיתי ועשוי כסף 925 טהור מוטבעת עליו החותמת S925, וזה אומר שהוא עשוי מ92.5% כסף טהור (הדרגה הגבוה ביותר של תכשיט כסף). אנחנו מאמינים בתכשיטים שלנו ומאמנים באיכות שלהם, לכן מעניקים עליהם אחריות ומציינים בכל תכשיט את החומר ממנו הוא עשוי.

שאלות כלליות

5/5 (1 Review)